Close Login
  • Diensten
  • Ons verhaal
  • Werken bij
  • Over
    • Nieuws
    • Agenda
    • Medewerkers
    • In de media
    • Onderzoek
    • Partners
  • Over
    • Nieuws
    • Agenda
    • Medewerkers
    • In de media
    • Onderzoek
    • Partners
  • Contact
    • Servicedesk
    • Neem contact op
    • Veelgestelde vragen
    • Klacht indienen
    • Privacy
  • Contact
    • Servicedesk
    • Neem contact op
    • Veelgestelde vragen
    • Klacht indienen
    • Privacy
Menu Contact Login

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Zie onderstaande lijst met FAQ's. Staat je vraag er niet tussen? Neem contact op met onze servicedesk, we staan voor je klaar!

  • Zorgverlener
  • Patiënt
Cardiologie Oogheelkunde GGZ Dermatologie Slaap Pulmonologie

Algemeen

  • Het lukt mij niet om in te loggen met tweestapsverificatie

    Ervaar je problemen bij het inloggen met tweestapsverificatie? Lees hier de antwoorden op de meest gestelde vragen.

  • Wat is de wachttijd voor Ksyos zorg?

    Je kunt je patiënt meteen verwijzen naar Ksyos. Patiënten worden bij ons direct geholpen zonder wachttijd. Een overzicht van onze wachttijden vind je hier.

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

    Op de inlogpagina klik je op de knop ‘wachtwoord vergeten?’. Hiermee kun je je wachtwoord resetten.

  • Hoe kan ik een account laten aanmaken of deze wijzigen?

    Voor het aanmaken of laten wijzigen van een account kan je ons webformulier gebruiken.

    Het nieuwe account zal z.s.m worden aangemaakt en de nieuwe gebruiker zal een mail ontvangen met de accountgegevens op het opgegeven e-mailadres.
    Bij wijzigingen op het huidige account krijg je een bevestiging wanneer deze zijn voltooid.

  • De zorgverlener waar ik naartoe wil verzenden staat niet bij mijn verzendlijst?

    Deze kan je zelf toevoegen. Ga naar het betreffende consult en scroll naar beneden. Onder “ kies een specialist” staat de knop “Klik hier om in het landelijk netwerk te zoeken”. Hierin vind je alle zorgverleners die bij Ksyos zijn aangesloten. Staat de zorgverlener die je nodig hebt er niet bij? Neem dan contact met ons op.

  • Ik kan de koppeling naar Ksyos in Zorgdomein niet vinden?

    De koppeling naar Ksyos is sinds januari 2018 verwijderd uit Zorgdomein. Gelukkig heeft Ksyos een rechtstreekse koppeling met alle HIS’en! De koppeling laadt alle NAW gegevens mee vanuit je HIS en zorgt ervoor dat je niet meer apart hoeft in te loggen met je gebruikers naam en wachtwoord.

  • Waar kan ik benodigde software downloaden?

    Voor sommige diensten heb je aanvullende software nodig. Deze kun je via de software pagina downloaden.

  • Ik wil graag meedenken over jullie producten en diensten, kan dat?

    Jazeker. Graag zelfs! Meld je aan voor het Ksyos gebruikerspanel. Klik hier voor meer info.

  • Hoe kan ik een klacht of incident melden?

    Dat kan via onze servicedesk 020-6000060 / info@ksyos.nl of direct via onze Compliancy Officer via legal@ksyos.nl.

    Vermeld hierbij:

    • Datum van voorval
    • Omschrijving incident/klacht
    • Betrokken personen
    • Contactgegevens

    De melding wordt verwerkt en afgehandeld door de Compliancy Officer.

Cardiologie

  • Lees hier alle veelgestelde vragen over Ksyos Cardiologie

    Heb je vragen over Ksyos Cardiologie? Op onze FAQ Cardiologie pagina vind je veelgestelde vragen over onze dienst en producten. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

    Ben je patiënt? Kijk dan hier voor de veelgestelde vragen over onze dienst en producten.

Oogheelkunde

  • Ik ben een optometrist en ik wil declarabele oogzorg aanbieden aan mijn klanten. Hoe meld ik mij aan?

    Vul het formulier meer info & aanmelden in. Tijdens het eerste contact zullen we de samenwerking met de huisartsen, oogartsen en optometristen in jouw regio toelichten en het medisch protocol doornemen.

GGZ

  • Ik kan niet inloggen

    Log je in via Ksyos.nl of via Therapieland.nl? De tweede is namelijk alleen voor patiënten. Om begeleidingen te starten of in te zien kan je inloggen in het Ksyos Portaal.

    Mocht je niet kunnen inloggen in het Ksyos Portaal dan kan je via “wachtwoord vergeten” het wachtwoord resetten.

    Ben je ook ingelogd in een patiëntenaccount? Zo ja, dan dien je hier eerst uit te loggen.

  • Waarom krijgt de cliënt een factuur voor het volgen van een begeleiding?

    De cliënt heeft mogelijk rechtstreeks bij Therapieland.nl een account aangemaakt en niet via de door jou toegestuurde mail.

    Je kan de naam/geboortedatum van de patiënt aan ons doorgeven, dan kunnen wij dit doorgeven aan Therapieland, zodat dit gecrediteerd kan worden.

Dermatologie

  • Hoeveel en wat voor foto’s moet ik maken voor Ksyos Dermatologie?

    Voor een regulier Dermatologie consult:

    • 1 overzichtsfoto (± 50 cm afstand; bijvoorbeeld het hele arm of been)
    • 2 detailfoto’s ( zo dichtbij mogelijk, ± 10 cm )

    Aangeraden wordt om niet in te zoomen, dan wordt de beeldkwaliteit minder goed. Gebruik geen flits, alleen natuurlijk licht.  Zorg dat je niet in je eigen schaduw gaat staan. Tik op het scherm voordat je de foto maakt, zo stelt de camera scherp. Gebruik een meet lint langs de aandoening

    Voor een Dermatoscopie consult is de bedoeling dat je minimaal drie foto’s  maakt:

    • 1 overzichtsfoto (± 50 cm afstand)
    • Een detailfoto ( ( zo dichtbij mogelijk, ongeveer 10 cm)
    • Een dermatoscopische foto met de Ksyos dermatoscoop   zie: https://ksyos.nl/diensten/dermatologie/ (link dermatoscoop)

    Gebruik bij het maken van de dermatoscopische foto een druppel visceuse heldere vloeistof, bijvoorbeeld handgel

    Aangeraden wordt om niet in te zoomen, dan wordt de beeldkwaliteit minder goed. Gebruik geen flits, alleen natuurlijk licht.  Zorg dat je niet in je eigen schaduw gaat staan. Tik op het scherm voordat je de foto maakt, zo stelt de camera scherp. Gebruik een meet lint langs de aandoening.

  • Hoeveel foto’s kan je maximaal uploaden via de app in een consult?

    Door middel van de Ksyos dermatologie app kan je maximaal vier foto’s uploaden. Wij adviseren om bovengenoemde 3 foto’s toe te voegen (zie bovenstaande vragen).

  • Hoe lang duurt het voor ik de uitslag heb?

    Binnen 2 werkdagen heb je antwoord van de Ksyos specialist. Je ontvangt hier een notificatie van.

  • Wat is een thuisconsult?

    Als huisarts of assistent kan je de patiënt via Ksyos een link sturen. Als patiënt hoef je niet naar de praktijk te komen met een huidklacht en maak je zelf de foto’s.

    Als huisarts kun je zonder tijdverlies de foto’s (laten) beoordelen en voorkom je onnodige verwijzingen naar de dermatoloog.

    Foto’s voorleggen aan de dermatoloog? Een thuisconsult laat zich eenvoudig omzetten in een digitaal consult.

  • Waar kan ik de Ksyos dermatologie-app downloaden?

    De App heet Ksyos dermatologie.

    Voor IPhone:  in de Appstore

    Voor Android: in de Playstore

    Ook kan je de app via onze website downloaden: https://ksyos.nl/software/

  • Hoe krijg ik de foto’s van de app naar het consult in het portaal?

    Nadat je het hebt gestart op de computer, druk je onderaan in het consult op “tijdelijk opslaan”.  Het consult zal daarna zichtbaar zijn in de app. Open dit consult in de app en klik op de plus-iconen om de foto’s te maken of toe te voegen uit de bibliotheek van de app. Druk na het toevoegen van de foto’s op  “wijzigingen overnemen” in de app.

    De foto’s zullen worden gesynchroniseerd naar het portaal. Vul de overige velden van het consult in (anamnese, vraagstelling e.d.) en verstuur het consult. De foto’s en het consult zijn daarna niet meer zichtbaar in de app. Uiteraard blijft dit wel beschikbaar het in het Ksyos portaal.

    Tevens kan je eerst de foto’s maken in de app d.m.v. het camera-icoontje, tijdelijk opslaan, het consult aan maken via Ksyos en vervolgens de app openen. Daar is het consult dan te zien en foto’s zijn toe te voegen vanuit de bibliotheek.

    Nadat je op “wijzigingen opslaan” drukt, komen ze in het consult in de PC te staan en zijn ze weg uit de app.

  • Mijn foto’s zijn weg uit de galerij in de app

    Waarschijnlijk is er niet op de knop wijzigingen overnemen gedrukt. Dan synchroniseren de foto’s niet met het consult in de PC. Als de app daarna wordt afgesloten zijn de foto’s weg.

  • Ik kan niet inloggen op de app
    • Controleer je internet verbinding.
    • De-installeer de app en installeer hem opnieuw. Mogelijk is er een update.
    • De inlog gegevens staan gelijk aan de inlog gegevens van ons portaal . Mogelijk is er een verkeerd wachtwoord ingevuld. Op je PC kan je bij onze inlogpagina een nieuw wachtwoord aanvragen.

    Voor het inloggen bij de app heb je dezelfde gegevens nodig als bij de website. Het zou mogelijk helpen om onder het inlogscherm “wachtwoord vergeten” aan te klikken en zo het wachtwoord te wijzigen. Let dan wel op dat bij het inlogscherm op de app “Nederland” geselecteerd staat

  • Hoe log ik in in de app?

    Je kan inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord van het Ksyos portaal. Daarna kan je zelf een 5-cijferige pincode instellen.

  • Foto’s zijn per abuis niet in de app omgeving, maar op mijn eigen telefoon opgeslagen, wat nu?

    De foto’s kan je naar jezelf mailen, opslaan op de PC en vanuit daar geüpload worden in consult.

Slaap

  • Hoe vaak moet ik de NightOwl opladen?

    De patiënt kan minimaal drie nachten met de NightOwl slapen zonder hem op te laden. Na elk slaaponderzoek van een patiënt, dient de Night Owl te worden opgeladen.

    Heb je een NightOwl van ons in bruikleen op de praktijk, die ongebruikt is? Deze dien je uiterlijk na 3 maanden op te laden.

  • Met welke zorgverzekeraars heeft Ksyos een contract?

    Ksyos Slaap heeft een contract met VGZ, Zorg en Zekerheid, ONVZ & Caresq. Patiënten die verzekerd zijn bij een van deze verzekeraars, hoeven de factuur niet zelf in te dienen.

  • De vingersondes en plakkers zijn bijna op, waar kan ik nieuwe bestellen?

    Ga naar www.ksyos.nl/contact/servicedesk. Kies onder het kopje ‘Verbruiksmaterialen bestellen’ voor Ksyos Slaap. De pakketjes worden iedere woensdag verstuurd.

  • Wat als een patiënt OSAS heeft en dus behandeld moet worden?

    Een van onze medisch specialisten bespreekt in het (video)consult de uitslag, vervolgstappen en eventueel behandelplan met de patiënt. Afhankelijk van de ernst en klachten wordt er een behandelplan opgesteld met de patiënt. Ksyos zal hier zorg voor dragen, als huisarts hoef je hier dus niets voor te doen. Er zijn verschillende behandelopties:

    • MRA (Mandibulair Repositie Apparaat): een snurkbeugel voornamelijk bedoeld voor mensen die snurken of licht tot matige slaapapneu hebben. Voor een MRA zal de patiënt verwezen worden naar een gecertificeerde tandarts in de buurt.
    • CPAP (Continuous Positive Airway Pressure): met name bedoeld voor mensen met ernstige slaapapneu. Er komt een CPAP-consulent bij de patiënt thuis om de apparatuur aan te meten.
    • Slaap Positie Therapie (SPT): Geschikt voor mensen met licht tot matige positieafhankelijke slaapapneu.
    • Chirurgische therapie: Voor een klein percentage van mensen met slaapapneu is een chirurgische ingreep noodzakelijk. Indien een chirurgische ingreep noodzakelijk is wordt de patiënt verwezen naar een ziekenhuis dat hierin gespecialiseerd is.
  • Wat kost het slaaponderzoek voor de patiënt?

    De kosten van het slaaponderzoek en de eventuele behandeling worden vergoed vanuit de basisverzekering. Wel wordt het onderzoek eigen risico belast, net zoals in het ziekenhuis.
    Indien Ksyos een contract heeft met de zorgverzekeraar van de patiënt, stuurt Ksyos de factuur rechtstreeks naar de zorgverzekeraar. In dit geval vergoedt de zorgverzekeraar 100% van het gefactureerde bedrag. Ksyos heeft contracten met VGZ, Zorg en Zekerheid, Caresq en ONVZ. Indien de zorgverzekeraar van de patiënt geen contract met ons heeft, vergoedt de zorgverzekeraar 65% tot 100% van het gefactureerde bedrag. De patiënt ontvangt dan na het onderzoek een factuur van Ksyos. Deze dient de patiënt zelf in te dienen bij zijn zorgverzekeraar. Ksyos zal het verschil tussen het factuurbedrag en dat wat de zorgverzekeraar aan de patiënt vergoedt, voor haar eigen rekening nemen. De patiënt betaalt dus alleen zijn eigen risico.

Pulmonologie

  • Ik heb geen spirometer, kan ik deze bestellen?

    Deze kan je met korting via Ksyos aanschaffen. Neem contact met Ksyos op via info@ksyos.nl

Cardiologie Mijn Ksyos GGZ Oogheelkunde Slaap

Algemeen

  • Wat is de wachttijd voor Ksyos zorg?

    De huisarts verwijst je naar Ksyos, waarna je direct geholpen wordt zonder wachttijd. Een overzicht van onze wachttijden vind je hier.

     

  • Wanneer is het passantentarief van toepassing en waar vind ik het overzicht?

    Het passantentarief is van toepassing wanneer:

    • je een buitenlandse zorgverzekering hebt;
    • je geen zorgverzekering hebt afgesloten;
    • jouw zorgverzekeraar geen overeenkomst heeft met Ksyos voor de geleverde zorgdienst.

    Je ontvangt in dat geval zelf een factuur van Ksyos. Hier vind je het overzicht van de passantentarieven.

  • Kan ik een kopie krijgen van mijn patiëntgegevens zoals die bij Ksyos bekend zijn?

    Jazeker! Je kan een digitale kopie aanvragen van je patiëntendossier via MijnKsyos.

  • Waarom heb ik een factuur van Ksyos ontvangen?

    De huisarts of optometrist waar je bent geweest heeft op afstand advies gevraagd aan een medisch specialist. Afhankelijk van je zorgverzekering kan dit eigen risico belast zijn. Het consulteren van een specialist via Ksyos is echter goedkoper dan een fysieke afspraak bij de specialist. Daarnaast is de wachttijd vaak veel korter, waardoor je sneller weet wat er aan de hand is.

    Wil je weten of teleconsultatie voor jou vergoed wordt? Neem dan contact op met je eigen zorgverzekeraar.

Cardiologie

  • Lees hier alle veelgestelde vragen over Ksyos Cardiologie

    Heb je vragen over Ksyos Cardiologie? Op onze FAQ Cardiologie pagina vind je veelgestelde vragen over onze dienst en producten. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

    Ben je een zorgverlener? Kijk dan hier voor de veelgestelde vragen over onze dienst en producten.

Mijn Ksyos

  • Wat is Mijn Ksyos?

    Op MijnKsyos log je veilig in met DigiD. Daar zie je de volgende informatie:

    • Instructies voor het gebruik van de slaaprecorder
    • Informatie over het slaaponderzoek
    • Veel gestelde vragen
  • Ik heb nog geen DigiD, wat nu?

    Vraag jouw eigen DigiD en/of activeer het hier.

  • Ik ben mijn inloggegevens kwijt, wat nu?

    Neem contact op met DigiD. Op werkdagen telefonisch bereikbaar van 8.00 tot 22.00 uur op 088-1236555. Of neem contact op via e-mail.

GGZ

  • Ik heb de vragenlijst die verstuurd is vanuit de huisartspraktijk niet ontvangen

    Heb je de spam box/ongewenste mailbox al gecontroleerd? Wellicht is de mail daarin terecht gekomen.

    Wanneer dit niet het geval is, is het verstandig contact op te nemen met degene die je de vragenlijst heeft gestuurd (meestal de huisarts of POH-GGZ). Controleer samen of de ingevulde gegevens kloppen.

  • Ik wil de vragenlijst niet invullen of heb vragen over het invullen van de vragenlijst

    Neem contact op met je POH-GGZ of huisarts.
    Als je de vragenlijst verwijderd wilt hebben, dan kun je dit aangeven bij je POH-GGZ. Dan kan de lijst door ons geannuleerd worden.

  • Ik kan de vragenlijst niet versturen omdat die de geboortedatum niet pakt

    De lijst vraagt een bepaalde manier van registreren van de geboortedatum. Deze moet precies gevolgd worden anders gaat het niet goed. De juiste manier is: DD-MM-JJJJ.

  • Waarom krijg ik een factuur voor het volgen van een Therapieland programma?

    Dit kan gebeuren wanneer je rechtstreeks bij Therapieland.nl een account aanmaakt in plaats van via de link in de mail (verstuurd vanuit de huisartsenpraktijk) die je hebt ontvangen. Neem in dit geval contact op met je POH-GGZ of huisarts. Die kan dit aan ons doorgeven en dan gaan wij het oplossen.

Oogheelkunde

  • Ik heb een Ksyos oproepbrief gekregen om een foto van mijn netvlies te laten maken. Waar kan ik een afspraak maken?

    De locaties staan weergegeven op de achterzijde van de oproepbrief. Neem zelf contact op met de locatie. Vermeld dat het gaat om een “Ksyos netvliescontrole voor diabetespatiënten”.

  • Hoe meld ik mij af voor de periodieke netvliescontrole?

    Hiervoor kan je contact opnemen met de huisartsenpraktijk. De huisarts kan medisch inhoudelijk beoordelen of de afmelding terecht is en kan dit direct in het eigen informatiesysteem verwerken.

Slaap

  • Ik heb een factuur ontvangen. Wat moet ik hier mee doen?

    Je dient de factuur in bij je eigen zorgverzekeraar. Je betaalt de factuur pas aan Ksyos wanneer je het bedrag van de zorgverzekeraar hebt ontvangen. Als je verzekerd bent bij Zorg en Zekerheid, ONVZ of Caresq ontvang je geen factuur van Ksyos. Wij sturen de factuur dan direct naar de zorgverzekeraar. De zorgverzekeraars verrekenen de gemaakte zorgkosten met het openstaande eigen risico.

  • Wat kost een slaaponderzoek?

    De kosten van het slaaponderzoek en de eventuele behandeling worden vergoed vanuit de basisverzekering. Wel wordt het onderzoek eigen risico belast, net zoals in het ziekenhuis.
    Indien Ksyos een contract heeft met jouw zorgverzekeraar, stuurt Ksyos de factuur rechtstreeks naar jouw zorgverzekeraar. In dit geval vergoedt de zorgverzekeraar 100% van het gefactureerde bedrag. Ksyos heeft contracten met VGZ, Zorg en Zekerheid, Caresq en ONVZ. Indien je zorgverzekeraar geen contract met ons heeft, vergoedt de zorgverzekeraar 65% tot 100% van het gefactureerde bedrag. Je ontvangt dan na het onderzoek een factuur van Ksyos. Deze dien je zelf in te dienen bij jouw zorgverzekeraar. Ksyos zal het verschil tussen het factuurbedrag en dat wat de zorgverzekeraar aan jou vergoedt, voor haar eigen rekening nemen. Je betaalt dus alleen je eigen risico.

  • Uit het onderzoek is gebleken dat ik slaapapneu heb, wat nu?

    Afhankelijk van de ernst en oorzaak van slaapapneu wordt er samen met jou bepaald welk behandelplan het beste bij jou past. Er zijn verschillende behandelopties mogelijk:

    Lifestyle advies
    In sommige gevallen wordt slaapapneu primair veroorzaakt door ongezonde leefgewoonten. Advies kan bijvoorbeeld gericht zijn op het verkrijgen van een actieve leefstijl en het realiseren en behouden van een gezond gewicht.

    MRA (Mandibulair Repositie Apparaat)
    Een MRA is een snurkbeugel. Deze is met name bedoeld voor mensen die snurken of licht tot matige slaapapneu hebben. De MRA zorgt ervoor dat de onderkaak iets naar voren wordt getrokken, waardoor de luchtpijp verder wordt geopend. Voor een MRA word je verwezen naar een gecertificeerde (NVTS) tandarts in de buurt.

    Slaap Positie Therapie (SPT)
    De slaap positie trainer is geschikt voor mensen met licht tot matige positieafhankelijke slaapapneu. Deze specifieke vorm van slaapapneu houdt in dat je met name in rugligging veel apneus hebt. De positie trainer is een klein apparaatje dat ervoor zorgt dat je niet meer op de rug slaapt, waardoor het aantal ademstops fors vermindert.

    CPAP (Continuous Positive Airway Pressure)
    De CPAP is vooral een geschikte behandeling bij matige of ernstige slaapapneu. Via een masker blaast het apparaat lucht naar binnen indien je een ademstop dreigt te krijgen. Wanneer een CPAP de meest geschikte behandelmethode voor jou is, zal er een CPAP-consulent bij jou thuis langskomen voor het aanmeten van de apparatuur. Na de proefperiode wordt het apparaat uitgelezen en bepaalt de medisch specialist wat de optimale druk instelling is.

    Chirurgische therapie
    Voor een klein percentage mensen met slaapapneu is een chirurgische ingreep een goede oplossing. Dit heeft meestal niet de voorkeur. Als een chirurgische ingreep noodzakelijk is, word je doorverwezen naar een ziekenhuis dat hierin gespecialiseerd is.

  • Ik heb een slaaponderzoek gedaan maar er is nog geen contact met me opgenomen. Wat kan ik doen?

    Indien er binnen twee weken na het onderzoek geen contact met je is opgenomen, neem dan contact met ons op via 020-2366533 of poli.slaap@ksyos.nl.

  • Ik heb een slaaponderzoek gedaan. Wat is de volgende stap?

    Na het slaaponderzoek nemen wij binnen twee weken contact met je op om het videoconsult in te plannen. De medisch specialist zal in dat gesprek de bevindingen uit het slaaponderzoek bespreken en verder doorvragen naar je klachten. Indien mogelijk wordt er een diagnose gesteld en worden eventuele behandelopties met je besproken en in gang gezet.

  • Kan ik ‘s nachts mijn bed verlaten met de slaaprecorder?

    Indien je ’s nachts uit bed wilt, kan dit. De sensoren verbinden automatisch weer met bluetooth wanneer je in de buurt van je telefoon komt. Het is dus niet nodig je telefoon mee te nemen bij het verlaten van je bed.

  • De sensor op het voorhoofd blijft niet plakken, wat nu?

    Zorg dat de huid schoon is en dat er geen vettige crème op de huid aanwezig is. Mocht de sensor echt niet blijven zitten, is het mogelijk er een stukje tape overheen te plakken.

  • De slaaprecorder is ’s nachts per ongeluk losgeraakt, wat nu?

    Wanneer de slaaprecorder onvoldoende data heeft kunnen opnemen, geeft de app in de ochtend aan dat het een onsuccesvolle opname is geweest. De app zal je vragen om nog een extra nacht met de recorder te slapen.

  • Waar moeten de sensoren geplakt worden?

    Je hebt twee sensoren ontvangen. Eén van deze sensoren plak je op de wijsvinger. De andere sensor bevestig je op het voorhoofd. Volg de instructievideo’s in de NightOwl Companion App voor een uitgebreide uitleg.

  • Is het de bedoeling dat ik tijdens het slaaponderzoek alleen slaap?

    Nee, je kunt tijdens het slaaponderzoek gewoon naast je partner slapen.

  • Hoeveel nachten moet ik met de slaaprecorder slapen?

    Je slaapt drie succesvolle nachten met de slaaprecorder. Wanneer er een nacht is mislukt, bijvoorbeeld doordat de slaaprecorder ‘s nachts per ongeluk is losgeraakt, dan geeft de app dit in de ochtend aan. De app zal je vragen om nog een extra nacht met de slaaprecorder te slapen.

  • Waar kan ik de activatiecode vinden om in te loggen in de NightOwl Companion App?

    De activatiecode om in te loggen in de app, vind je in de e-mail die je hebt ontvangen van Ectosense. Heb je geen e-mail ontvangen? Neem contact met ons op ons via 020-2366533 of poli.slaap@ksyos.nl.

  • Ik heb geen e-mail ontvangen met de instructies voor het slaaponderzoek, wat nu?

    De e-mail met instructies voor het slaaponderzoek ontvang je van Ectosense met als onderwerp ‘NightOwl instructies’. Controleer of de e-mail niet in de spambox terecht is gekomen. Heb je geen e-mail ontvangen? Neem contact met ons op via 020-2366533 of poli.slaap@ksyos.nl.

Mis het niet

Blijf op de hoogte van het belangrijkste nieuws in onze tweemaandelijkse nieuwsbrief.

Contact

We zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 08:30 tot 17:00.

+31 (0) 20 600 00 60 E-mail

Volg Ksyos

© Ksyos 2021
KvK: 34 16 61 85
privacy
Kiwa gecertificeerd ISO 27001 Kiwa gecertificeerd NEN 7510 Informatievoorziening in de zorg
Cookies
Ksyos maakt gebruik van technisch noodzakelijke functionele cookies en analytische cookies om het gebruik van de website te meten. Daarnaast wordt voor het embedden van video’s gebruikgemaakt van Youtube en Vimeo. Als je akkoord gaat, geef je ons toestemming om cookies op je computer, tablet of telefoon te plaatsen.
Functional Altijd actief
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistics
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
View preferences
{title} {title} {title}