Veelzijdig werk
Eenmaal met de fiets aangekomen op ons kantoor begin ik mijn dag met een kop koffie en de dagelijkse stand-up met alle collega’s van de Servicedesk; een letterlijke stand-up waarin de belangrijke punten van de dag besproken worden. Zo is iedereen op de hoogte en weet wat er vandaag te wachten staat. Dan snel aan de slag want er is altijd genoeg te doen.
Tevreden klanten
Op de Servicedesk staan we klaar voor iedereen die vragen heeft over onze diensten, zowel per telefoon als per mail. Omdat we bij Ksyos inmiddels met zeven diensten werken, lopen de vragen die je krijgt erg uiteen. Zo leer ik ontzettend veel over het gebruik eHealth in de zorg en alles wat daarbij komt kijken. Dit maakt het werk op de Servicedesk ontzettend veelzijdig. Zo spreek ik met huisartsen, assistentes, patiënten en specialisten over alle mogelijke vraagstukken. Waar nodig kijk ik op afstand met hun mee op de computer om ondersteuning te bieden bij het gebruik van ons platform, het aansluiten van onze apparatuur of het instellen van de benodigde software.
Tevreden klanten
Het geeft mij enorm veel energie om iemand echt te helpen zodat deze met een goed gevoel weer verder kan. Daarnaast vind ik het ontzettend leuk om oplossingsgericht te denken en mee te werken aan het implementeren en optimaliseren van ons nieuwe platform. We worden met de dag een grotere organisatie en het is heel gaaf om te merken dat je daar zelf ook inbreng aan kan geven.
Mijn achtergrond
Hoe ik bij Ksyos terecht ben gekomen? Ik besloot om naast mijn studie Health Sciences – Prevention and Public health op de Servicedesk aan de slag te gaan. De ideale manier om alvast wat ervaring op te doen in het werkveld van de gezondheidszorg. “Beter voorkomen dan genezen”, zeg ik altijd. Ik vind het daarom super om te zien hoe Ksyos de zorg een stuk efficiënter maakt, en zo bijdraagt aan een gezonder Nederland.
Vacature
Collega van Annabel worden? Bekijk de vacature voor Service & Support medewerker.